2011. szeptember 7., szerda

Lauren Kate: Passion

Honnan hallottam róla?
Elolvastam a Fallent, mert beleszerettem a borítójába, és bár nem tetszett, azért elolvastam a Tormentet, ami nagyin tetszett így ez már jött mgától:)
6/5
Miért?
Nos ebben a könyvben is csalódtam, csak úgy mint az előző részekben, de most is pozitívan.:) Az első kötet azzal ért véget, hogy Luce belép egy hírvivőbe ( announcer ) és elutazik a múltba. Az előző könyvnél már írtam, hogy nagyon remélltem, hogy Kate kihoz annyit ebbők a könyvből amennyit kitud és ezt meg is tette, írt nekünk egy olyan történelmi regényt, amely a történelem kezdetétől, az ősi maja kultúrán és a 19. századi Anglián át játszódik mindenféle időben.
Amikor elkezdődött a könyv Luce először Moszkvába került a második világháború kellős közepébe. nagyon tetszett az, ahogy Kate leírta a szerelmét egy ilyen reménytelen időszakban. Nyomasztó volt a hangulata teljesen és ez a szerelemmel vegyítve gyönyörű lett. Aztán Luce korábbi életeiből szeleteket láttunk, és rengeteg dolgot megértettünk. És végre ki volt rendesen dolgozva a szerelmi szál. Végre éreztem is valamit, nem csak azt, hogy van egy lány és egy fiú akik szerelmesek. Valami sokkal többet. Megértettem a szerelmük lényegét.
Ebben a könyvben is volt rengeteg logikai hiba, és volt olyan dolog, amit mi tudtunk előre, de szerencsére ez nem a fő-fő-fő csattanó volt, és nagyon remélem, hogy ez így is marad, mert a vége pontosan a végső csata előtt volt.
Várom a folytatást?
Igen! Nagyon is! A Fallen sorozatnak eddig ez volt a legjobb kötete, kiváncsi vagyok, hogy Kate tudja-e ezt überelni.
Érdemes elolvasni?
Nagyon is! Nagyon jó könyv!:)

1 megjegyzés:

Elektra írta...

Magyarulm ez a kötet csak novemberben jön ki, ugye? Te angolul olvastad ? :P

Megjegyzés küldése